бланки звітності до наказу мінфіну україни № 44 зі змінами

бланки звітності до наказу мінфіну україни № 44 зі змінами

Штатний розклад складається з поля затвердження зверху (ким затверджено виділеного заголовку з назвою, таблиці для внесення основних відомостей про посади працівників, кількість працюючих і необхідні щомісячні суми на утримання таких працівників. Внести зміни до форм кошторису, штатного розпису, типового штатного розпису, плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, плану використання бюджетних коштів, зведеного кошторису, зведеного плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, зведення показників спеціального фонду кошторису, лімітної. 5 після слів а для вищих навчальних закладів та наукових установ доповнити словами закладів охорони здоров я, що надають первинну медичну допомогу відповідно до закону україни про порядок проведення реформування системи охорони здоров я у вінницькій, дніпропетровській, донецькій областях та місті києві (далі - заклади охорони здоров я, що надають первинну медичну допомогу.

Розділ довідники підрозділ збірник типових документів папка форми документів, що використовуються в процесі виконання наказ мфу 1220 вд 26 11 2012 в екселе бюджету.

Підпис) (ініціали і прізвище заповнюється розпорядниками нижчого рівня, крім головних розпорядників та національних вищих навчальних закладів, яким безпосередньо встановлені призначення у державному бюджеті. Якщо тимчасова непрацездатність застрахованої особи викликана карантином, накладеним органами санітарно - епідеміологічної служби, надається допомога по тимчасовій непрацездатності з першого дня за весь час відсутності на роботі з цієї причини.

У разі тимчасового переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу цій особі надається допомога по тимчасовій непрацездатності з першого дня. А) в строке 1 - порядковый номер и дата составления счета - фактуры, применяемого при расчетах по налогу на добавленную стоимость (далее наказ мфу 1220 вд 26 11 2012 в екселе - счет - фактура). При составлении комитентом (принципалом) счета - фактуры, выставляемого комиссионеру (агенту реализующему товары (работы, услуги имущественные права от своего имени, а также при составлении.

Готовимся к егэ по английскому языку ребята, на этой странице вы найдете заданиядля самостоятельной подготовки к егэ по английскому языку, а также рекомендации по их выполнению. Горизонтальный анализ выявление динамики за несколько лет (изменения абсолютных размеров различных видов задолженности вертикальный анализ определение структуры задолженности (соотношения различных видов задолженности внутри общей суммы дебиторской или кредиторской задолженности сравнительный анализ сопоставление объемов, структур и темпов роста дебиторской и кредиторской задолженности.

Справка о принадлежности объекта недвижимости подтверждает наличие зарегистрированных прав на конкретный объект капитального строительства по данным на г. Linkedin, livejournal, мой мир, межрайонная инспекция фнс россии 1 по республике хакасия информирует налогоплательщиков, представляющих налоговые декларации по ндс, что с года изменится способ представления декларации.

Если вы продали квартиру или учились, то заполните налоговую декларацию 3 - ндфл и 3 ндфл при возврате налога при покупке квартиры за 2013 верните уплаченный подоходный налог. Организации, дикларации за 2008год в пенсионный фонд есн ндс фсс среднесписочная численность работников которых за предыдущий календарный год превышает 100 человек, представляют в налоговую инспекцию декларации и расчеты в электронном виде.

Августина волошина факультет бзнесу та зовншньо - економчно дяльност кафедра економки та управлння бзнесом габор кристина ванвна курсова робота з дисциплни бухгалтерська звтнсть за темою. Хабаровск изготовление ов строгой отч тности чеков хабаровск изготовление ов строгой отч тности чеков - sitemap 1 1 2 3 приходно расходная кига по учету ов трудовой хабаровск изготовление ов строгой отч тности чеков книжки и вкладыша в нее.

Мы осуществляем комплексную деятельность по занесению в государственный реестр земельных территорий и недвижимости, начиная от проведения всех необходимых геодезических исследований и заканчивая получением подтверждающих бумаг. Высокая квалификация кадастровых инженеров, наличие всех разрешительных документов, внушительный успешный опыт и ответственность каждого сотрудника компании позволяют нам предоставлять услуги на достойном профессиональном уровне, соблюдать все требования законодательной базы и минимизировать сроки проведения кадастровых работ и учета земельных участков и объектов недвижимости.

50 форма п 1 сведения о производстве и отгрузке товаров и услуг если ваш земельный спор возник на территории москвы или московской области, вы можете обратиться за юридической помощью по телефону.

Судом удовлетворен иск о признании кадастрового учета недействительным, ввиду наличия кадастровой ошибки, в результате которой земельный участок истца был полностью поглощен смежным участком. В результате ошибок, допущенных при проведении межевания земельных участков, а также несоответствия границ земельных участков правоустанавливающим документам, произошло наложение границ нескольких смежных участков на участок истца, в результате чего, участок уменьшился на значительную площадь. Сума штрафу від недоплати при наданні уточнюючої податкової декларації (рядок 26 х 3) наказ втратив чинність (згідно з наказом міністерства фінансів україни від року n 45). Назва виробу медичного призначення, тип, вид, марка, модифікація тощо сфера застосування виробу медичного призначення клас безпеки виробу медичного призначення залежно від потенційного ризику застосування номер згідно 3 каталогом найменування країни - виробника, місцезнаходження виробництва або найменування виробника, країна номер свідоцтва про державну реєстрацію виробу медичного призначення дата закінчення строку дгі свідоцтва про державну реєстрацію виробу медичного призначення. Співробітників моз за кордон з метою навчання згідно з порядком надання головному управлінню державної пробному служби україни інформації про направлення за кордон державних службовців, затвердженим постановою кабінету міністрів україни від 2019. Ответов по предметам на гиа 2012 - гиа, она же государственная итоговая аттестация) форма итогового контроля знаний учащихся, заканчивающих 9 - е классы всех общеобразовательных школ российской федерации.

Договора купли продажи плат жного терминала договора купли продажи плат жного терминала - готовы обсудить возможность покупки готовой сети терминалов оплаты. Рекомендации по заполнению а формы плана закупок по 44 фз рекомендации по заполнению а формы плана закупок по 44 фз - а где рекомендации по заполнению а формы плана закупок по 44 фз взять форму плана закупок на 2014 год. За роз ясненням дпс, звітування у розрізі країн міжнародної групи компаній вперше застосовується щодо фінансового року, який закінчується у 2021 році, але не раніше ніж у рік, в якому компетентними органами укладено багатосторонню угоду про автоматичний обмін міждержавними звітами.

Чи коректно буде в даному випадку відобразити в обліку залишок за дт 48 і, відповідно, від ємний показник в рядку 1595 звіту про фінрезультати за формою №2 - мс. Звітним періодом для бюджетних установ, що створені та припиняють свою діяльність у зв язку із закінченням строку, на який вони створювались, протягом звітного року, є період від дати створення до дати припинення діяльності таких бюджетних установ. Звітним періодом для бюджетних установ, що припиняють свою діяльність шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації, є період з початку звітного року до моменту припинення їх діяльності. За новою підпорядкованістю такі розпорядники бюджетних коштів складають і подають фінансову та бюджетну звітність як новоутворені залежно від того, яка звітність складається та подається (місячна, квартальна, річна). Розпорядники бюджетних коштів, що створені згідно із законодавством україни протягом звітного періоду, фінансову та бюджетну звітність складають і подають розпорядникам бюджетних коштів вищого рівня (далі - розпорядники вищого рівня), до сфери управління яких вони включені, та органам казначейства за місцем обслуговування у загальному порядку.

Розпорядники бюджетних коштів, які припинили свою діяльність згідно із законодавством україни протягом звітного періоду, складають фінансову та бюджетну звітність в обсязі річної і подають розпорядникам вищого рівня, до сфери управління яких вони належали, та органам казначейства за місцем обслуговування. При складанні звітів за формою № 2 - про надходження та використання коштів загального фонду, за відповідними формами № 4 - про надходження і використання коштів спеціального фонду, за формою № 7 - про заборгованість за бюджетними коштами, за формою № 9 - про результати фінансової діяльності у формі потрібно підкреслити її номер, вид бюджету, за яким складено звіт (державний або місцевий бюджет), указати коди класифікації видатків та кредитування бюджету, їх назви.

Дані (показники) про операції, що здійснювались розпорядниками бюджетних коштів, але відповідно до законодавства україни не передбачені кошторисом розпорядників бюджетних коштів (наприклад, розрахунки з виплати допомоги і компенсацій громадянам, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи, допомоги у зв язку з тимчасовою втратою працездатності, що здійснюється за рахунок коштів фонду соціального страхування на випадок тимчасової втрати працездатності, розрахунки з внутрівідомчої передачі запасів, розрахунки за депонованою заробітною платою тощо), у звітах про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2д, № 2м), про надходження і використання коштів спеціального фонду (форма № 4д, № 4м), про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, № 7м) не відображаються. Головні розпорядники коштів державного або місцевих бюджетів можуть установлювати для розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що належать до сфери їх управління, додаткові довідки до пояснювальної записки та отримувати від них додаткову інформацію відповідно до законодавства україни.

У разі потреби головні розпорядники коштів державного або місцевих бюджетів можуть установлювати для розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, уключених у свою мережу, додаткові довідки до пояснювальної записки та отримувати від них додаткову інформацію відповідно до законодавства україни щодо виконання бюджетних програм, за якими вони включені у мережу.

Дані бухгалтерського обліку органів казначейства за операціями з обслуговування кошторисів (планів використання бюджетних коштів), що формуються в інформаційній системі державної казначейської служби україни (далі - казначейство україни), вважаються остаточними.

Додатково підлягають перевірці та поданню до відповідного органу казначейства фінансова та бюджетна звітність розпорядників нижчого рівня у разі встановлення розпорядниками вищого рівня розбіжностей щодо бухгалтерського обліку операцій з внутрівідомчої передачі запасів тощо. Зведена фінансова та бюджетна звітність обласних державних адміністрацій до подання казначейству україни повинна бути перевірена і завізована відповідними головними управліннями державної казначейської служби україни в автономній республіці крим, областях, містах києві та севастополі у загальному порядку.

Приведена у відповідність із вимогами цього порядку фінансова та бюджетна звітність повторно надається до обслуговуючих органів казначейства на перевірку та візування. 1 за всіма кодами програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету або за всіма кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів. 1) (додаток 10); довідка про виконання головними розпорядниками розпису витрат спеціального фонду державного бюджету україни за програмами, які фінансуються за рахунок позик міжнародних фінансових організацій (додаток 13). Довідка про підтвердження залишків коштів загального та спеціального фондів державного або місцевих бюджетів на реєстраційних (спеціальних реєстраційних) рахунках (додаток 20); реєстр про залишки коштів загального та спеціального фондів державного (місцевого) бюджету на реєстраційних (спеціальних реєстраційних), інших рахунках, відкритих в органах державної казначейської служби україни, та поточних рахунках, відкритих в установах банків (додаток 22); реєстр залишків коштів загального та спеціального фондів державного (місцевого) бюджету на реєстраційних (спеціальних реєстраційних) та поточних рахунках розпорядників бюджетних коштів, що належать до сфери управління розпорядників бюджетних коштів вищого рівня (додаток 23); довідка про причини виникнення простроченої дебіторської заборгованості загального фонду та вжиті заходи щодо її стягнення (додаток 28); довідка про спрямування обсягів власних надходжень, які перевищують відповідні витрати, затверджені законом про державний бюджет україни (рішенням про місцевий бюджет) (додаток 30); довідка про направлення асигнувань розпорядникам бюджетних коштів, які належать до сфери управління інших головних розпорядників бюджетних коштів (додаток 31); довідка про кредиторську заборгованість, яка склалась станом на 01. Такі звіти подаються також відповідним головним розпорядникам, яким за такими бюджетними програмами (функціями) встановлені бюджетні призначення законом про державний бюджет україни або рішенням про місцевий бюджет. Звіт про виконання бюджету (кошторису) фонду (додаток 14) щокварталу надається також верховній раді україни, президенту україни, кабінету міністрів україни, рахунковій палаті у терміни, встановлені мінфіном україни.

Розпорядники бюджетних коштів складають баланс (форма № 1), який відображає результат про всі проведені господарські операції за коштами загального і спеціального фондів відповідного бюджету за всіма виконуваними програмами (функціями). У розділі i необоротні активи відображається вартість матеріальних і нематеріальних активів, отриманих і призначених для використання розпорядниками бюджетних коштів. Наводиться балансова (залишкова) вартість необоротних активів, яка визначається розрахунковим шляхом як різниця між первісною (переоціненою) вартістю необоротних активів та сумою їх накопиченого зносу.

Призначений для відображення вартості незавершеного капітального будівництва (виготовлення, створення, добудови, реконструкції, модернізації тощо) необоротних активів. Рядок 145 довгострокові фінансові інвестиції призначений для обліку та узагальнення інформації про наявність та рух довгострокових фінансових інвестицій (вкладень) у цінні папери та статутні капітали підприємств. Розділ ii оборотні активи передбачений для відображення грошових коштів і їх еквівалентів, а також інших активів, призначених для реалізації або використання протягом року.

Реактивів і хімікатів, скла і хімпосуду, металу, електроматеріалу і радіоматеріалу, радіоламп, фотоприладдя, паперу, призначеного для видання навчальних програм, посібників та наукових робіт, піддослідних тварин та інших матеріалів для навчальної мети і науково - дослідних робіт, дорогоцінних та інших металів для протезування, медикаментів, компонентів, бактерицидних препаратів, дезінфекційних засобів, сироватки, вакцини, крові, плівки для рентгенівських знімків, матеріалів для проведення аналізів, перев’язувальних засобів, дрібного медичного інвентарю (термометри, ланцети, пінцети, голки тощо), господарських матеріалів, що використовуються для поточних потреб розпорядників бюджетних коштів (електричні лампи, мило, щітки тощо), будівельних матеріалів для поточного ремонту; усіх видів палива, пального і мастильних матеріалів (дрова, вугілля, торф, бензин, гас, мазут, автол тощо); поворотної тари та обмінної тари (бочки, бідони, ящики, банки скляні, пляшки тощо); запасних частин для ремонту і заміни спрацьованих частин машин (медичних, електронно - обчислювальних тощо), обладнання, тракторів, комбайнів, транспортних засобів (мотори, автомобільні шини, включаючи покришки, камери й обідні стрічки тощо); сіна, вівса, інших видів кормів і фуражу для худоби та інших тварин, а також насіння, добрив та інших матеріалів. Наводиться вартість запасів розпорядників бюджетних коштів, що не враховані в рядках 150 матеріали і продукти харчування та 160 малоцінні та швидкозношувані предмети, зокрема. Сировини і матеріалів, конструкцій, деталей і спеціального обладнання, що призначені для науково - дослідних робіт і капітального будівництва; готових виробів, виготовлених у виробничих (навчальних) майстернях, готової друкованої продукції та продукції підсобних сільських і навчально - дослідних господарств. Призначений для відображення дебіторської заборгованості за попередньо оплачені матеріальні цінності, роботи та послуги, роботи з капітального будівництва, а також за нараховані та не отримані доходи за послуги, надані розпорядниками бюджетних коштів; 182 розрахунки із податків і зборів. Наводиться сума переплат за податками, зборами (обов’язковими платежами), а також інша дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом, які відносяться до виконання кошторису; 183 розрахунки із страхування. Відображається дебіторська заборгованість фондів та інших організацій, що проводять страхування, яка відноситься до виконання кошторису; 184 розрахунки з відшкодування завданих збитків. Відображається дебіторська заборгованість за сумами недостач і крадіжок коштів та матеріальних цінностей, сумами збитків від псування матеріальних цінностей, віднесеними на рахунок винних осіб, та іншими сумами, що підлягають утриманню в установленому порядку, яка відноситься до виконання кошторису; 185 розрахунки за спеціальними видами платежів. Батьківської плати за утримання дітей у дитячих дошкільних закладах, навчання дітей у музичних школах, утримання дітей у школах - інтернатах, за харчування дітей в інтернатах при школах; плати за навчання у закладах освіти; плати за проживання мешканцями гуртожитків; плати працівниками за формений одяг та харчування; орендної плати тощо; 187 розрахунки за іншими операціями.

Призначений для відображення всієї іншої дебіторської заборгованості, яка не включена до рядків 181 - 186 і не відноситься до виконання кошторису, у тому числі заборгованість за розрахунками з виплати допомоги і компенсацій громадянам, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи, а також з виплати допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, що здійснюється за рахунок коштів фонду соціального страхування на випадок тимчасової втрати працездатності; заборгованості установ банків, які ліквідовані; заборгованості за відсотками, нарахованими банком на залишок коштів у національній та іноземній валютах за користування тимчасово вільними коштами, якщо зазначене передбачено нормативно - правовими актами, крім відсотків, які отримують вищі та професійно - технічні навчальні заклади; заборгованість за сумою збитків, яка підлягає перерахуванню до державного бюджету.

Відображається сума заборгованості, що виникла при виконанні кошторису в частині видатків та надання кредитів за окремими програмами, передбаченими в державному бюджеті україни (за придбані та відпущені матеріальні цінності державного резерву, за операціями з кредитування з бюджету тощо). Відображає суму коштів, що перебуває в грошових документах, які знаходяться в касі установи (поштових марках, сплачених проїзних документах, сплачених путівках до санаторіїв, пансіонатів, будинків відпочинку, коштів, що містяться в акредитивах, у чекових книжках, в оплачених талонах на бензин, мазут, харчування та в інших грошових документах тощо), та про кошти в дорозі. Відображається сума коштів, яка перерахована в останні дні звітного періоду на реєстраційні, спеціальні реєстраційні, відкриті в органах казначейства, поточні, відкриті в установі банку рахунки розпорядників бюджетних коштів, але буде зарахована на ці рахунки в наступному місяці. У цьому рядку залишку коштів на кінець звітного періоду (року) не повинно бути, якщо інше не встановлено відповідним нормативно - правовим актом; 242 рахунки спеціального фонду.

Наводиться сума коштів спеціального фонду, що обліковується на рахунку в банку на кінець звітного періоду (року), якщо це встановлено відповідним нормативно - правовим актом; 243 рахунки в іноземній валюті. Наводиться залишок коштів в іноземній валюті загального чи спеціального фонду бюджету, що належать розпорядникам бюджетних коштів і перебувають на поточних рахунках в установах банків на звітну дату.

Відображається не наведена у рядках 241 - 243 сума коштів, що зберігаються на поточних рахунках в установах банків, відкритих на ім’я розпорядників бюджетних коштів, які отримані ними у тимчасове розпорядження. Наводиться залишок невикористаних коштів спеціального фонду розпорядників бюджетних коштів, що зберігаються на спеціальних реєстраційних рахунках в органі казначейства. Відображається залишок коштів, які надійшли як плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю; що отримуються бюджетними установами від додаткової (господарської) діяльності; як плата за оренду майна бюджетних установ; надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна); 262 спеціальні реєстраційні рахунки для обліку коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень. Відображаються залишок коштів, які надійшли на ім’я бюджетних установ як благодійні внески, гранти, дарунки; кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщення на них інших об’єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб; кошти, що отримують вищі та професійно - технічні навчальні заклади від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів, отриманих за надання платних послуг, якщо таким закладам законом надано відповідне право; 263 спеціальні реєстраційні рахунки для обліку інших надходжень спеціального фонду.

На звітну дату відображається залишок невикористаних коштів інших надходжень спеціального фонду (крім власних надходжень бюджетних установ та доходів за коштами, отриманими на виконання програм соціально - економічного та культурного розвитку регіонів). У цьому рядку відображається залишок коштів, отриманих від місцевих бюджетів за операціями з виконання програм соціально - економічного та культурного розвитку регіонів. У цьому рядку відображаються залишки коштів, які обліковуються на інших рахунках в органах казначейства, що не зазначені в рядках 250, 260, та залишки коштів, отриманих у тимчасове розпорядження, а також кошти для виплати працівникам допомоги по тимчасовій непрацездатності. Наводиться залишок коштів, які зберігаються в касі розпорядників бюджетних коштів на звітну дату в національній та іноземній валюті, що перерахована в національну валюту за офіційним курсом національного банку україни.

У графі 3 на початок звітного року записів не повинно бути, у графі 4 на кінець звітного періоду (року) відображаються суми фактичних видатків, які склалися на кінець звітного періоду (року). Наводиться сума проведених фактичних видатків та наданих кредитів розпорядниками бюджетних коштів за рахунок коштів загального фонду державного або місцевих бюджетів відповідно до кошторису.

Призначений для відображення фактичних видатків спеціального фонду, проведених за рахунок надходжень, які отримані бюджетними установами як плата за послуги, що надаються згідно з їх основною діяльністю; від додаткової (господарської) діяльності; за оренду майна бюджетних установ; надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна); 302 видатки за іншими джерелами власних надходжень. Наводиться сума фактичних видатків спеціального фонду, проведених за рахунок надходжень, які отримані бюджетними установами як благодійні внески, гранти, дарунки; кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщення на них інших об’єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб; кошти, що отримують вищі та професійно - технічні навчальні заклади від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів, отриманих за надання платних послуг, якщо таким закладам законом надано відповідне право; 303 видатки та надання кредитів за іншими надходженнями спеціального фонду.

Наводиться сума фактичних видатків та наданих кредитів спеціального фонду кошторису в частині інших надходжень спеціального фонду та за позиками міжнародних фінансових організацій (крім власних надходжень бюджетних установ, доходів за коштами, отриманими на виконання програм соціально - економічного та культурного розвитку регіонів та отриманих асигнувань для проведення розрахунків фінансовими казначейськими векселями) та наданих кредитів; 304 видатки за коштами, отриманими на виконання програм соціально - економічного та культурного розвитку регіонів. Призначений для відображення фактичних видатків спеціального фонду, проведених за рахунок коштів, що отримані на виконання програм соціально - економічного та культурного розвитку регіонів. Фонди розпорядників бюджетних коштів складаються з фондів у необоротних активах, у малоцінних та швидкозношуваних предметах та у фінансових інвестиціях. Наводиться сума вкладень у фонд основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів (з урахуванням суми накопиченого зносу), у незавершене капітальне будівництво (створення, виготовлення), добудівлі, поліпшення (дообладнання, реконструкція, модернізація) об’єктів необоротних активів, які на дату балансу не введені в експлуатацію. Наводиться сума внесків у підприємства державного, комунального секторів економіки, які належать до сфери управління установи, та фінансових інвестицій у цінні папери.

Результат виконання кошторису за загальним фондом коригується на звітну дату у разі повернення сум дебіторської заборгованості або списання дебіторської та кредиторської заборгованості загального фонду тощо. Результат виконання кошторису за спеціальним фондом коригується на звітну дату у разі повернення сум дебіторської заборгованості або списання дебіторської та кредиторської заборгованості спеціального фонду, перерахування (отримання) залишку коштів, що склався на початок року у розпорядників бюджетних коштів вищого (нижчого) рівня (у разі якщо їм законодавчими актами надані такі повноваження), або у разі отримання залишку коштів, перерахованого суб’єктом підприємницької діяльності - юридичною особою, на базі якої створено розпорядника бюджетних коштів, з рахунків, відкритих у банку, та переданих (отриманих) інших активів і зобов’язань тощо. Наводиться результат переоцінок матеріальних, нематеріальних і фінансових активів, крім операцій з курсовими різницями, що склався на кінець звітного періоду.

За цим рядком на початок та на кінець звітного року записів не повинно бути, оскільки суми переоцінок у кінці звітного року підсумковими оборотами переносяться на результат виконання кошторису.

Наводяться зобов’язання розпорядників бюджетних коштів, погашення яких буде проведено після завершення звітного бюджетного періоду відповідно до законодавства. Відображаються короткострокові кредити та позики, одержані розпорядниками бюджетних коштів відповідно до законодавства, строк повернення яких не перевищує дванадцяти місяців з дати балансу, та за позиками, термін погашення яких минув. Наводиться сума векселів, виданих розпорядниками бюджетних коштів згідно із законодавством, термін сплати яких установлено протягом дванадцяти місяців з дати балансу.

Призначений для відображення кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів за отримані товари, роботи і послуги перед постачальниками та підрядниками.

Крім того, відображається заборгованість перед підприємствами й організаціями за капітальним будівництвом та за роботи, виконані учнями в процесі виробничого навчання; 422 розрахунки за спеціальними видами платежів. Батьківської плати за утримання дітей у дитячих дошкільних закладах, навчання дітей у музичних школах, утримання дітей у школах - інтернатах, харчування дітей в інтернатах при школах; плати за навчання у закладах освіти; плати за проживання мешканцями гуртожитків; плати працівниками за формений одяг та харчування; орендної плати тощо; 423 розрахунки із податків і зборів. Відображається кредиторська заборгованість розпорядників бюджетних коштів за податками та зборами (обов’язковими платежами) до бюджетів та іншими розрахунками, які відносяться до виконання кошторису; 424 розрахунки із страхування. Наводиться кредиторська заборгованість перед фондами та іншими організаціями зі страхування, яка відноситься до виконання кошторису; 425 розрахунки із заробітної плати та інших виплат. Відображаються суми кредиторської заборгованості перед працівниками, які перебувають або не перебувають у штаті розпорядників бюджетних коштів, з усіх видів оплати праці, включаючи утримання за товари, продані в кредит торговельними організаціями, заробітної плати працівника з безготівкового перерахування на поточний рахунок в установі банку, членських профспілкових внесків, за виконавчими листами та іншими документами; з допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, яка відшкодовується за рахунок бюджетних асигнувань, передбачених на оплату праці працівників розпорядників бюджетних коштів; за розрахунками з виплати пільг, субсидій, допомоги і компенсацій; 426 розрахунки зі стипендіатами.

Відображаються суми кредиторської заборгованості перед студентами й аспірантами вищих навчальних закладів, науково - дослідних установ та учнями технікумів, училищ, шкіл, слухачами курсів зі стипендій; 428 розрахунки за депозитними сумами.

Наводяться суми кредиторської заборгованості розпорядників бюджетних коштів за операціями з грошовими документами, матеріальними цінностями та іншими депозитними операціями (правоохоронних органів, органів доходів і зборів тощо); 429 розрахунки за іншими операціями.

Відображаються суми кредиторської заборгованості за всіма іншими операціями розпорядників бюджетних коштів, що не ввійшли до рядків 421 - 428, у тому числі з виплати допомоги і компенсацій громадянам, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи, а також з допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, що здійснюється за рахунок коштів фонду соціального страхування на випадок тимчасової втрати працездатності; з депонованої заробітної плати; за сумою збитків, яка підлягає перерахуванню до державного бюджету.

Відображаються також грошові кошти, отримані в тимчасове розпорядження, які на кінець бюджетного періоду надійшли на ім’я розпорядників бюджетних коштів (правоохоронних органів, органів доходів і зборів тощо) і з настанням відповідних умов підлягають поверненню або перерахуванню за призначенням. Відображається сума заборгованості, що виникла при виконанні кошторису, в частині видатків та надання кредитів за окремими програмами, передбаченими в державному та місцевих бюджетах (за придбані та відпущені матеріальні цінності державного резерву, за операціями з кредитування з бюджету тощо). Наводяться суми доходу, нарахованого як плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю; від додаткової (господарської) діяльності; за оренду майна бюджетних установ; надходжень бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна); 462 доходи за іншими джерелами власних надходжень. Призначений для відображення надходжень благодійних внесків, грантів, дарунків; коштів, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщення на них інших об’єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб; коштів, що отримують вищі та професійно - технічні навчальні заклади від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів, отриманих за надання платних послуг, якщо таким закладам законом надано відповідне право; 463 доходи за іншими надходженнями спеціального фонду.

Відображаються інші надходження спеціального фонду (крім власних надходжень бюджетних установ та доходів за коштами, отриманими на виконання програм соціально - економічного та культурного розвитку регіонів та отриманих асигнувань для проведення розрахунків фінансовими казначейськими векселями) та позики міжнародних фінансових організацій, які надійшли на спеціальні реєстраційні рахунки; 464 доходи за коштами, отриманими на виконання програм соціально - економічного та культурного розвитку регіонів. У розшифровці позабалансових рахунків наводяться суми залишків на початок звітного року, надходження та вибуття протягом звітного періоду (року), залишки на кінець звітного періоду (року). У разі отримання асигнувань розпорядниками бюджетних коштів з державного і місцевих бюджетів для виконання функціональних повноважень форма № 9д, № 9м (додаток 2) складається окремо за коштами відповідного бюджету.

Наводиться інформація про рух грошових коштів за операціями, проведеними розпорядниками бюджетних коштів у грошовій формі відповідно до законодавства україни.

1 (додатки 5 - 10) наводиться інформація про суми касових видатків, у тому числі проведених фінансовими казначейськими векселями, та наданих кредитів за звітний рік. У рядках 300 - 302 цієї графи наводиться інформація про суми коштів, перерахованих протягом звітного року з інших рахунків в органах казначейства та в установах банків. Звіт складається за кожним кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету або тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів у розрізі кодів економічної класифікації видатків бюджету та класифікації кредитування бюджету.

із загальної суми планових асигнувань, зазначених у рядку 010 видатки та надання кредитів - усього цієї графи, наводяться дані за такими кодами економічної класифікації видатків. 2110 оплата праці, 2120 нарахування на оплату праці, 2220 медикаменти та перев язувальні матеріали, 2230 продукти харчування, 2270 оплата комунальних послуг та енергоносіїв, 2281 дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм, 2282 окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку, 2700 соціальне забезпечення, 5000 інші видатки.

Обсяг залишків на звітну дату повинен відповідати даним виписок з реєстраційних рахунків органів казначейства та поточних рахунків в установах банків на відповідну звітну дату.

1 (додатки 5 - 10), за показниками яких затверджено кошториси (плани використання бюджетних коштів) та проведені відповідні господарські операції за відповідними джерелами надходжень та напрямами їх використання. Плату за послуги, надання яких пов язане з їх основною діяльністю; надходження від додаткової (господарської) діяльності; плату за оренду майна бюджетних установ; кошти, що отримуються бюджетними установами від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна). Благодійні внески, гранти та дарунки; кошти від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщення на них інших об’єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб; кошти, що отримують вищі та професійно - технічні навчальні заклади від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів, отриманих за надання платних послуг, якщо таким закладам законом надано відповідне право. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (фінансові казначейські векселі) (форма № 4 - 5д) (додаток 9) складається розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів державного бюджету, які отримали асигнування для проведення розрахунків фінансовими казначейськими векселями.

1) (додаток 10) складається розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, які отримують кошти міжнародних фінансових організацій для підготовки та реалізації проектів економічного і соціального розвитку україни.

1) (додаток 10) складається за кожним цифровим кодом валюти, а також складається зведений звіт, в якому відображається підсумкова інформація у національній валюті. 1 (додаток 10) відображається річна сума планових показників, у тому числі за відповідним джерелом надходжень спеціального фонду, затверджених кошторисом (планом використання бюджетних коштів) у зведеному звіті, в якому відображається підсумкова інформація у національній валюті. Якщо протягом звітного періоду (року) до кошторису (плану використання бюджетних коштів) були внесені зміни, то в цій графі проставляються бюджетні призначення з урахуванням унесених змін; у графі затверджено на звітний період (рік) за формою № 4 - 3д, № 4 - 3м, № 4 - 5д (додатки 7, 9) проставляється затверджена на звітний період (рік) сума плану асигнувань спеціального фонду бюджету.

У формі № 4 - 3д, № 4 - 3м (додаток 7) залишків грошових коштів на початок звітного року не повинно бути, якщо інше не встановлено відповідним нормативно - правовим актом. У разі наявності такі залишки відображаються у розрізі кодів економічної класифікації видатків та кредитування бюджету; у графах «залишок коштів на початок звітного року - ін. 1 (додаток 10) відображається сума залишку коштів на поточному рахунку на початок звітного року відповідно в іноземній валюті та перерахована в національну валюту україни.

У цій графі наводиться також сума курсової різниці, визначена на звітну дату на залишки коштів, розміщених на валютному рахунку; у графах «надійшло коштів за звітний період (рік) - ін. Видатки та надані кредити зменшуються на суми, що надійшли на спеціальні реєстраційні рахунки на відновлення касових видатків та наданих кредитів поточного бюджетного року; у графах «касові за звітний період (рік) - ін. 1 (додаток 10) відображається сума залишку коштів на поточному рахунку на кінець звітного періоду відповідно в іноземній валюті та перерахована в національну валюту україни; у формах № 4 - 3д, № 4 - 3м та № 4 - 3д. 1, № 4 - 5д (додатки 7, 9, 10) залишків грошових коштів на кінець звітного періоду не повинно бути, якщо інше не встановлено відповідним нормативно - правовим актом. Обсяг залишків на звітну дату повинен відповідати даним виписок зі спеціальних реєстраційних рахунків органів казначейства та поточних рахунків в установах банків на відповідну звітну дату.

При перерахуванні власних надходжень у частині плати за послуги у межах однієї програми та однієї групи власних надходжень розпорядники бюджетних коштів вищого (нижчого) рівня (у разі якщо їм законодавчо надані такі повноваження) відображають їх у звіті форми № 4 - 1д, № 4 - 1м (додаток 5) як зменшення доходів. Звіт складається в розрізі кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету або тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів і кодів економічної класифікації видатків бюджету та містить інформацію про заборгованість розпорядників та одержувачів бюджетних коштів за видатками та розпорядників за нарахованими доходами.

Зведена бюджетна звітність складається за всіма кодами програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету та за всіма кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів за загальним та спеціальним фондами бюджетів. До прийняття відповідного рішення бюджетна звітність за формою № 7д, № 7м складається за тими кодами бюджетної класифікації, за якими виникла кредиторська заборгованість. 1) (додаток 12) складається розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів за сумами заборгованості, що виникла при виконанні кошторису (плану використання бюджетних коштів) за поточний та минулі звітні роки за окремими кодами програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету або окремими кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (за придбані та відпущені матеріальні цінності державного матеріального резерву, операціями з кредитування з бюджету тощо). Суми дебіторської заборгованості відображають заборгованість за розрахунками з позичальниками, які отримали кредити, та за відпущені матеріальні цінності державного матеріального резерву тощо. Суми кредиторської заборгованості відображають заборгованість за розрахунками з бюджетом виконавців бюджетних програм на суму кредитів, наданих позичальникам із бюджету, та за коштами, отриманими при реалізації матеріальних цінностей державного матеріального резерву, тощо. 1 (додаток 12) відображаються як зменшення дебіторської заборгованості на суму повернутих кредитів (тобто відображається різниця між сумою наданих та сумою повернутих кредитів) та як зменшення кредиторської заборгованості за загальним фондом бюджету на суму коштів, перерахованих розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів до загального фонду бюджету.

1 (додаток 12) відображаються як зменшення дебіторської заборгованості на суму повернутих кредитів (тобто відображається різниця між сумою наданих та сумою повернутих кредитів) та як зменшення кредиторської заборгованості за спеціальним фондом бюджету на суму коштів, перерахованих розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів до спеціального фонду бюджету.

Дебіторська заборгованість за кредитами, наданими позичальникам із спеціального фонду бюджету (у разі рекредитування), відображається в сумі наданих кредитів, яка зменшена на суму повернених коштів позичальниками до спеціального фонду бюджету.

1 (додаток 12) за загальним фондом за кредитами, виданими із загального фонду бюджету, та за спеціальним фондом за кредитами, виданими із спеціального фонду, за винятком кредитів, виданих із спеціального фонду у порядку рекредитування. 1 (додаток 12) у рядках з 020 до 140 відображається сума заборгованості на звітну дату, що виникла при виконанні видаткової частини кошторису (плану використання бюджетних коштів) в частині видатків та надання кредитів. Рядки з 020 до 140 включно розшифровують рядок 010 і відображають заборгованість за видатками в розрізі кодів економічної класифікації видатків бюджету та класифікації кредитування бюджету.

Довідка про виконання головними розпорядниками розпису витрат спеціального фонду державного бюджету україни за програмами, які фінансуються за рахунок позик міжнародних фінансових організацій (додаток 13), складається головними розпорядниками коштів державного бюджету, що виконують програми спеціального фонду державного бюджету за рахунок позик міжнародних фінансових організацій. Звіт про виконання бюджету (кошторису) фонду (додаток 14) складається фондами про отримані надходження до бюджету та видатки на забезпечення виконання покладених функцій і утримання системи фонду згідно з кошторисом. У розділі і звіту про виконання бюджету фонду наводиться інформація про надходження до бюджету фонду та видатки фонду на забезпечення утримання системи фонду і виконання покладених функцій, залишок коштів на початок звітного року та кінець звітного періоду (року). У рядку 0200 надходження до бюджету фонду - усього наводиться загальна сума надходжень до бюджету фонду, яка включає доходи фонду та отримані позики; у рядку 0300 у тому числі. Доходи з усієї суми надходжень до бюджету фонду наводиться сума доходів, отриманих за звітний період за власними надходженнями, трансфертами та іншими надходженнями; у рядку 0400 власні надходження з усієї суми доходів фонду наводиться загальна сума власних надходжень фонду, отриманих згідно із законодавством; у рядку 0410 страхові внески з усієї суми власних надходжень наводиться сума єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, отримана фондом; у рядку 0420 кошти, сплачені банками за користування тимчасово вільними коштами фонду з усієї суми власних надходжень наводиться сума коштів, сплачених банками за користування тимчасово вільними коштами фонду; у рядку 0430 інші власні надходження з усієї суми власних надходжень наводиться сума інших власних надходжень, отриманих фондом згідно із законодавством; у рядку 0510 кошти державного бюджету україни з усієї суми трансфертів наводиться сума коштів, отриманих із загального та спеціального фондів державного бюджету україни; у рядку 0520 трансферти інших фондів загальнообов’язкового державного страхування з усієї суми трансфертів наводиться загальна сума трансфертів, отриманих від інших фондів загальнообов’язкового державного страхування; у рядку 0530 трансферти урядів іноземних держав та міжнародних організацій з усієї суми трансфертів наводиться сума трансфертів, отриманих від урядів іноземних держав та міжнародних організацій на видатки, які згідно із законодавством здійснюються за рахунок цих трансфертів; у рядку 0540 інші трансферти з усієї суми трансфертів наводиться сума трансфертів, отриманих від підприємств, установ та організацій на покриття витрат з виплати і доставки пенсій згідно із законодавством; у рядку 0600 інші надходження із усієї суми доходів фонду наводиться загальна сума інших надходжень, отриманих згідно із законодавством; у рядку 0700 у тому числі позики отримані з усієї суми надходжень до бюджету фонду наводиться сума позик, отриманих за звітний період на покриття тимчасових касових розривів; у рядку 1100 у тому числі видатки на забезпечення утримання системи фонду з усієї суми витрат бюджету наводиться сума видатків на забезпечення утримання системи фонду, яка повинна відповідати показнику рядка 010, графи 5 розділу іі цього звіту; у рядку 1200 за рахунок власних надходжень наводиться загальна сума поточних та капітальних видатків на забезпечення утримання системи фонду за рахунок власних надходжень; у рядку 1210 поточні з усієї суми видатків на забезпечення утримання системи фонду за рахунок власних надходжень наводиться загальна сума поточних видатків; у рядку 1212 з них оплата комунальних послуг та енергоносіїв з усієї суми поточних видатків наводиться сума оплати комунальних послуг та енергоносіїв; у рядку 1220 капітальні з усієї суми видатків на забезпечення утримання системи фонду за рахунок власних надходжень наводиться загальна сума капітальних видатків; у рядку 1300 у тому числі видатки на забезпечення виконання покладених функцій з усієї суми витрат бюджету наводиться сума видатків на забезпечення виконання покладених на фонд функцій згідно із законодавством; у рядку 1310 у тому числі виплата пенсій та допомоги з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій наводиться сума виплати пенсій та допомоги населенню; у рядку 1320 у тому числі інші виплати населенню з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій наводиться сума інших виплат населенню та суми витрат з надання соціальних послуг; у рядку 1330 у тому числі інші видатки з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій наводиться сума видатків, зменшена на суми видатків, наведених у рядках 1310, 1320; у рядку 1400 видатки на забезпечення виконання покладених функцій за джерелами надходжень з усієї суми витрат бюджету наводиться сума видатків на забезпечення виконання покладених на фонд функцій за джерелами надходжень. Показник рядка повинен дорівнювати показнику рядка 1300; у рядку 1500 за рахунок власних надходжень з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за джерелами надходжень наводиться загальна сума видатків, здійснена за рахунок власних надходжень; у рядку 1510 з них виплата пенсій та допомоги з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за рахунок власних надходжень наводиться сума виплати пенсій та допомоги населенню; у рядку 1520 з них інші виплати населенню з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за рахунок власних надходжень наводиться сума інших виплат населенню та суми витрат з надання соціальних послуг; у рядку 1600 за рахунок коштів загального фонду державного бюджету україни з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за джерелами надходжень наводиться загальна сума видатків, яка згідно із законодавством покривається за рахунок коштів загального фонду державного бюджету україни; у рядку 1610 з них виплата пенсій та допомоги з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за рахунок коштів загального фонду державного бюджету україни наводиться сума виплати пенсій та допомоги населенню; у рядку 1620 з них інші виплати населенню з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за рахунок коштів загального фонду державного бюджету україни наводиться сума інших виплат населенню; у рядку 1700 за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету україни з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за джерелами надходжень наводиться загальна сума видатків, яка згідно із законодавством покривається за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету україни; у рядку 1710 з них виплата пенсій та допомоги з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету україни наводиться сума виплати пенсій та допомоги населенню; у рядку 1720 з них інші виплати населенню з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету україни наводиться сума інших виплат населенню; у рядку 1800 за рахунок трансфертів інших фондів загальнообов’язкового державного страхування з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за джерелами надходжень наводиться загальна сума видатків, яка згідно із законодавством здійснюється за рахунок трансфертів, отриманих від інших фондів загальнообов’язкового державного страхування; у рядку 1810 з них виплата пенсій та допомоги з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за рахунок трансфертів інших фондів загальнообов’язкового державного страхування наводиться сума виплати пенсій та допомоги населенню; у рядку 1820 з них інші виплати населенню з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за рахунок трансфертів інших фондів загальнообов’язкового державного страхування наводиться сума інших виплат населенню; у рядку 1900 за рахунок трансфертів урядів іноземних держав та міжнародних організацій з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за джерелами надходжень наводиться сума видатків, яка згідно із законодавством здійснюється за рахунок трансфертів, отриманих від урядів іноземних держав та міжнародних організацій; у рядку 2000 за рахунок інших трансфертів з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за джерелами надходжень наводиться сума видатків, яка покривається за рахунок трансфертів, отриманих від підприємств, установ та організацій згідно із законодавством; у рядку 3000 за рахунок інших надходжень з усієї суми видатків на забезпечення виконання покладених функцій за джерелами надходжень наводиться загальна сума видатків, здійснених фондом, та не наведених у рядках 1500, 1600, 1700, 1800, 1900, 2000; у рядку 4000 погашення позик з усієї суми витрат бюджету наводиться сума погашення позик, отриманих на покриття тимчасових касових розривів; у графі 4 затверджено на звітний рік проставляється затверджена в кошторисі фонду річна сума планового асигнування з урахуванням змін, унесених до кошторису протягом звітного періоду, на забезпечення утримання органу системи фонду.

У графі 5 виконано за звітний (період) рік відображається сума видатків кошторису фонду, тобто здійснення видатків, що проведені шляхом перерахування коштів з рахунків фонду, відкритих в органах казначейства (установах банків), за всіма операціями.

Рядки з 020 до 530 включно розшифровують рядок 010 і відображають у відповідних графах заплановані асигнування та здійснені касові видатки в розрізі кодів економічної класифікації видатків бюджету.

У цій довідці відображається дебіторська та кредиторська заборгованість за операціями, що здійснювались розпорядниками бюджетних коштів, але відповідно до законодавства не належить до виконання кошторису, а також кредиторська заборгованість за бюджетними зобов’язаннями, не взятими на облік органами казначейства. Виплатою допомоги і компенсацій, у тому числі громадянам, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи; розрахунками за коштами фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; розрахунками з внутрівідомчої передачі запасів; розрахунками за депозитними операціями; відсотками, нарахованими за користування тимчасово вільними коштами установами банків на залишок коштів у національній та іноземній валютах, якщо зазначене передбачено нормативно - правовими актами, крім відсотків, які отримують вищі та професійно - технічні навчальні заклади; довгостроковими зобов’язаннями; короткостроковими позиками; поточною заборгованістю за довгостроковими зобов’язаннями; короткостроковими векселями виданими, отриманими (за винятком тієї заборгованості, джерелом погашення якої будуть кошторисні призначення); сумою збитків, яка підлягає перерахуванню до державного бюджету, тощо; розрахунками з депонентами; іншою заборгованістю, що не належить до виконання кошторису і не включається до форми № 7д, № 7м, а також кредиторська заборгованість за бюджетними зобов’язаннями, не взятими на облік органами казначейства. У цій довідці у разі наявності наводиться інформація про фінансові зобов’язання, взяті протягом поточного звітного періоду (року) та попередніх бюджетних періодів без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених бюджетним кодексом україни, законом про державний бюджет україни, рішенням про місцевий бюджет. Довідка про підтвердження залишків коштів загального та спеціального фондів державного або місцевих бюджетів на реєстраційних (спеціальних реєстраційних) рахунках (додаток 20). Довідка складається розпорядниками бюджетних коштів та подається до органу казначейства для звірки та підтвердження залишків коштів на рахунках, відкритих на їх ім я в органах казначейства. Довідка складається розпорядниками бюджетних коштів та подається до органу казначейства для звірки та підтвердження залишків коштів на рахунках, відкритих на їх ім я. Реєстр про залишки коштів загального та спеціального фондів державного (місцевого) бюджету на реєстраційних (спеціальних реєстраційних), інших рахунках, відкритих в органах державної казначейської служби україни, та поточних рахунках, відкритих в установах банків (додаток 22). Реєстр залишків коштів загального та спеціального фондів державного (місцевого) бюджету на реєстраційних (спеціальних реєстраційних) та поточних рахунках розпорядників бюджетних коштів, що належать до сфери управління розпорядників бюджетних коштів вищого рівня (додаток 23). У цій довідці зазначаються залишки коштів в іноземній валюті, що перебувають на поточних рахунках, відкритих в установах банків на ім я розпорядників бюджетних коштів відповідно до нормативно - правових актів. У цій довідці зазначаються залишки коштів розпорядників бюджетних коштів, які мають відповідно до нормативно - правових актів відкриті на своє ім я інші поточні рахунки в установах банків. У цій довідці відображаються депозитні операції, що проводяться розпорядниками бюджетних коштів (залишки на рахунках тощо) із зазначенням нормативно - правового акта, на підставі якого проводяться такі операції. У довідці наводиться детальна інформація про причини виникнення простроченої кредиторської заборгованості загального фонду за бюджетними зобов’язаннями, взятими на облік органами казначейства. Довідка про спрямування обсягів власних надходжень, які перевищують відповідні витрати, затверджені законом про державний бюджет україни (рішенням про місцевий бюджет) (додаток 30), складається розпорядниками бюджетних коштів, які спрямовували протягом звітного періоду (року) обсяги власних надходжень, які перевищували відповідні витрати, затверджені законом про державний бюджет україни (рішенням про місцевий бюджет). Наводиться інформація в частині спрямування обсягів власних надходжень бюджетних установ (надходження за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю, та від додаткової (господарської) діяльності, крім надходжень у натуральній формі), які перевищують відповідні витрати, затверджені законом про державний бюджет україни (рішенням про місцевий бюджет). У довідці наводиться інформація про використання розпорядниками бюджетних коштів грантів, отриманих від міжнародних фінансових організацій та країн - донорів за звітний період. У довідці, за наявності, наводиться детальна інформація про кредиторську заборгованість, яка склалася у розпорядників бюджетних коштів на кінець 2010 року за зобов язаннями, що не вважаються бюджетними.

У довідці наводиться інформація про затверджені верховною радою україни на звітний рік з урахуванням змін бюджетні призначення на централізовані заходи і програми з охорони здоров я та їх виконання в розрізі адміністративно - територіальних одиниць. У довідці наводиться інформація про отримані фінансові казначейські векселі і їх індосацію в розрізі програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, економічної класифікації видатків бюджету та індосатів. У довідці наводиться інформація про суми нарахованих зобов’язань перед бюджетом та суми фактичних надходжень до бюджету за надані адміністративні послуги в розрізі видів адміністративних послуг. 1) довідка про виконання головними розпорядниками розпису витрат спеціального фонду державного бюджету україни за програмами, які фінансуються за рахунок позик міжнародних фінансових організацій. Реєстр про залишки коштів загального та спеціального фондів державного (місцевого) бюджету на реєстраційних (спеціальних реєстраційних), інших рахунках, відкритих в органах державної казначейської служби україни, та поточних рахунках, відкритих в установах банків. Реєстр залишків коштів загального та спеціального фондів державного (місцевого) бюджету на реєстраційних (спеціальних реєстраційних) та поточних рахунках розпорядників бюджетних коштів, що належать до сфери управління розпорядників бюджетних коштів вищого рівня. Довідка про спрямування обсягів власних надходжень, які перевищують відповідні витрати, затверджені законом про державний бюджет україни (рішенням про місцевий бюджет) довідка про направлення асигнувань розпорядникам бюджетних коштів, які належать до сфери управління інших головних розпорядників бюджетних коштів. У цій статті наводяться окремо первісна та залишкова вартість нематеріальних активів, а також нарахована у встановленому порядку сума накопиченої амортизації. До підсумку балансу включається залишкова вартість, яка визначається як різниця між первісною вартістю і сумою накопиченої амортизації, яка наводиться у дужках. Податківці інформують, що платник податку на прибуток підприємств подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог ст. Статтею 2 закону № 996 визначені підприємства (крім бюджетних установ), які можуть належати до мікропідприємств, малих, середніх або великих підприємств, а також критерії, за якими підприємства відносяться до відповідної категорії. 2 порядку № 419 платники податку на прибуток у визначених законом випадках подають органам дпс у порядку, передбаченому пку для подання податкової декларації, проміжну (i квартал, перше півріччя, дев’ять місяців) та річну фінансову звітність. Підприємства, які складають фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність за національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку або національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку в державному секторі, складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (i квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), наростаючим підсумком з початку звітного року у складі балансу та звіту про фінансові результати.

Проміжна (i квартал, перше півріччя, дев’ять місяців) або річна фінансова звітність подається підприємствами органам дпс у строки, передбачені для подання декларації з податку на прибуток підприємств (п. 137 пку для платників податку, у яких річний дохід від будь - якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за показниками звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), за попередній річний звітний (податковий) період не перевищує 20 млн грн, встановлено річний податковий (звітний) період. Враховуючи вищезазначене, платниками податку на прибуток (крім неприбуткових установ та організацій) разом з відповідною декларацією за календарний квартал, півріччя, три квартали подається проміжна фінансова звітність, складена за національними стандартами, яка включає баланс та звіт про фінансові результати.

Затвердити зміни до деяких нормативно - правових актів міністерства фінансів україни з бухгалтерського обліку, схвалені методологічною радою з бухгалтерського обліку при міністерстві фінансів україни, що додаються. Унести зміни до плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженого наказом міністерства фінансів україни від 30. Балансова вартість валюти - вартість іноземної валюти, визначена за валютним курсом грошової одиниці україни до іноземної валюти на дату здійснення господарської операції або на дату складання балансу.

В інструкції про застосування плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженій наказом міністерства фінансів україни від 30. На субрахунку 364 розрахунки за гарантійним забезпеченням відображаються розрахунки за гарантійним забезпеченням, пов язаним зі здійсненням операцій з деривативами.

В кінці місяця субрахунок закривається шляхом списання сальдо у кореспонденції з рахунком інших операційних доходів або інших витрат операційної діяльності. На субрахунку 483 благодійна допомога ведеться облік надходження та використання платниками податку на додану вартість коштів (товарів, робіт, послуг) благодійної допомоги, яка відповідно до законодавства звільняється від оподаткування податком на додану вартість. На субрахунку 711 дохід від купівлі - продажу іноземної валюти узагальнюється інформація про доходи від купівлі - продажу іноземної валюти, зокрема додатна різниця між ціною купівлі - продажу іноземної валюти та її балансовою вартістю. На субрахунку 942 витрати на купівлю - продаж іноземної валюти узагальнюється інформація про витрати на купівлю - продаж іноземної валюти, зокрема від ємна різниця між ціною купівлі - продажу іноземної валюти та її балансовою вартістю. У положенні (стандарті) бухгалтерського обліку 25 фінансовий звіт суб єкта малого підприємництва, затвердженому наказом міністерства фінансів україни від 25. Доповнити абзац шостий пункту 2 словами та цифрами, а також платниками єдиного податку, які відповідають критеріям, визначеним підпунктом 4 пункту 291. У додатку 2 до положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 фінансовий звіт суб єкта малого підприємництва у звіті про фінансові результати (форма n 2 - мс). У пункті 2 положення (стандарту) бухгалтерського обліку 33 витрати на розвідку запасів корисних копалин, затвердженому наказом міністерства фінансів україни від 26. План рахунків бухгалтерського обліку застосовується підприємствами, організаціями та іншими юридичними особами (крім банків і бюджетних установ) незалежно від форм власності, організаційно - правових форм і видів діяльності, а також виділених на окремий баланс філій, відділень та інших відособлених підрозділів юридичних осіб (далі - підприємства). Нові синтетичні рахунки можуть уводитися до плану рахунків міністерством фінансів україни за відповідними клопотаннями щодо бухгалтерського обліку специфічних операцій. Підприємства, які застосовують інструкцію про застосування плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов язань і господарських операцій підприємств і організацій, затверджену наказом міністерства фінансів україни від 30.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

торрент reg organizer 6.50 с ключем активації

медіа плеїр на телефон

сини анархії торент

презентацію на тему "крохмаль" по химії

мінус а на україні розквітають сади

шаблоны для powerpoint українська тема

наталя бучинська ми українці мінус